Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen
Thuiswinkel Waarborg
Amazon.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org. Thuiswinkel Waarborg is hét kwaliteitskeurmerk voor online winkelen. Webshops met het Thuiswinkel Waarborg staan garant voor een veilige shopomgeving en voldoen aan strenge eisen op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit. Thuiswinkel Waarborg geldt bij alle aankopen welke verkocht en verzonden zijn door Amazon.nl.
A-tot-Z-garantie
De Amazon A-tot-Z-garantie biedt je bescherming wanneer je items koopt die worden verkocht en verzonden door externe verkopers. Onder de Amazon A-tot-Z-garantie worden de staat van het item dat je koopt en de tijdige bezorging ervan gegarandeerd. Als er problemen zijn, kun je contact opnemen met ons team en controleren we of een terugbetaling kan worden verleend. Je vindt meer informatie over het aanvragen van een terugbetaling onder de Amazon A-tot-Z-garantie, op de Hulp-pagina Een A-tot-Z-garantieclaim indienen.
Geschillen
Als je een klacht hebt over een product of dienst, of van mening bent dat we je klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kun je contact met ons opnemen. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je een inhoudelijke reactie. Wij nemen klantenservice zeer serieus en streven naar de hoogst mogelijke standaard als het aankomt op het beheren van, reageren op en oplossen van klantproblemen. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet meer uit? Dan kun je online naar oplossingen zoeken of een klacht indienen via het Europees ODR Platform.