Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven, inclusief op interesses gebaseerde advertenties. Goedgekeurde derde partijen gebruiken deze tools voor onze weergave van advertenties. Als u niet alle cookies wilt accepteren of meer wilt leren over hoe we cookies gebruiken, klik dan "Cookies personaliseren".

Cookies personaliseren

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 9 mei 2020
Ik had de tv stick net een dag. Ik had hem geïnstalleerd en geupdate. Ik wilde gelijk apps aan toevoegen en dat ging toen niet. Ik heb al een account met credit card. Toen heb ik daarna er nog eens een tegoed van 10 euro op gedaan. Toen nog steeds niet. Ik heb een keer uitgelogd en weer in gelogd. Ik heb de stekker er een keer uitgehaald en weer ingelogd. Niks helpt. Sterker nog er verdwenen voor geïnstalleerde apps zoals prime video.
Ik had me zo verheugd op dit alles en was gefrustreerd en kwaad. Wat een rot ding dacht ik. Dan ging chromecast een stuk soepeler en beter. Boven staan de voorbeelden van de foutmelding.

Bij een duitse site waar ik het gekocht had wilde ik hem weer omruilen en dacht laat ik eens online chatten. Deze heeft samen met mij gekeken waar het aan kon liggen. In dezelfde tijd werd het weer mogelijk om de apps te downloaden. Bleek achteraf dat er een nieuwe update was geweest waardoor de tv stick wel weer wekte. Het heeft me wel een dag gekost maar uit eindelijk werkte het. Ik moet zeggen dat Amazon wel probeerde te helpen en er aandacht voor had. Ik kreeg diezelfde avond een telefoontje omdat ik eerst een slechte recensie had ingediend en ze wilde weten of het was opgelost. Dit was dus het geval.

Bij deze een aangepaste recensie van mijn kant. Want als dingen goed gaan dan mag dat ook gezegd worden. Dus bedank Duitse en Nederlandse Amazon voor jullie hulp en nazorg.
Klantafbeelding
4,0 van 5 sterren Fire tv stick werkte eerst niet. Maar werd wel goed geholpen.
Door Amazon Kunde op 9 mei 2020
Ik had de tv stick net een dag. Ik had hem geïnstalleerd en geupdate. Ik wilde gelijk apps aan toevoegen en dat ging toen niet. Ik heb al een account met credit card. Toen heb ik daarna er nog eens een tegoed van 10 euro op gedaan. Toen nog steeds niet. Ik heb een keer uitgelogd en weer in gelogd. Ik heb de stekker er een keer uitgehaald en weer ingelogd. Niks helpt. Sterker nog er verdwenen voor geïnstalleerde apps zoals prime video.
Ik had me zo verheugd op dit alles en was gefrustreerd en kwaad. Wat een rot ding dacht ik. Dan ging chromecast een stuk soepeler en beter. Boven staan de voorbeelden van de foutmelding.

Bij een duitse site waar ik het gekocht had wilde ik hem weer omruilen en dacht laat ik eens online chatten. Deze heeft samen met mij gekeken waar het aan kon liggen. In dezelfde tijd werd het weer mogelijk om de apps te downloaden. Bleek achteraf dat er een nieuwe update was geweest waardoor de tv stick wel weer wekte. Het heeft me wel een dag gekost maar uit eindelijk werkte het. Ik moet zeggen dat Amazon wel probeerde te helpen en er aandacht voor had. Ik kreeg diezelfde avond een telefoontje omdat ik eerst een slechte recensie had ingediend en ze wilde weten of het was opgelost. Dit was dus het geval.

Bij deze een aangepaste recensie van mijn kant. Want als dingen goed gaan dan mag dat ook gezegd worden. Dus bedank Duitse en Nederlandse Amazon voor jullie hulp en nazorg.
Afbeeldingen in deze recensie
Klantafbeelding Klantafbeelding
KlantafbeeldingKlantafbeelding
47 mensen vonden dit nuttig
Misbruik melden Permalink

Productgegevens

3,8 van 5 sterren
3,8 van 5
174 wereldwijde beoordelingen